lauantai 6. heinäkuuta 2013

Kesä on parasta♥

IMG_9967 IMG_9836 IMG_9943



ertgwrgyqgyq4
collage12345Kanaa salaatilla ja tzatzikilla, sekä viellä patonkia,nam nam♥
collage1234Vihdoin sain mun entisen kapulani tilalle uuden puhelimen♥ Kuten kuvasta näkyykin, niin tämä on siis samsung galaxy s2 plus puhelin ja mä tykkään tästä tosi paljon. Mukavan iso näyttö (mutta ei kumminkaan liian iso), josta näkee sitten kaikki hyvin kun sillä on netissä ja yms. Mulle on myös tärkeetä,että puhelimessa on hyvä kamera, sillä käytän esim. Instagramia, joten siis tässä on ihan hyvä kamera (8mp),mutta toki ihan oikeassa kamerassa tuo 8mp ei mulle riitä:D Mutta tuo 8mp puhelimessa on kyllä aika hyvä. Ja muutenkin tuo on kaikin tavoin tosi hyvä vempele,tykkään♥ Olen muuten ihan koukussa tuohon Weheart juttuun....tuolla tulee katseltua ja etittyä inspiraatiota kuvista tovi jos toinenkin,kuten tuosta ylhäällä olevasta kuvasta saatattekin nähdä.

Kesäkuu tässä noin viikko sitten tosiaan jäi taakse ja nyt ois sitten aika aloittaa heinäkuu! Tämä kesäloma kyllä menee ihan hurjaa vauhtia,mutta koitan ottaa jokaisesta päivästä kaiken ilon irti ja onhan tässä viellä se kuukausi vähän päälle aikaa lomailla. Mutta mites teidän kesäloma on mennyt tähän mennessä? Mulla on mennyt tosi hyvin. On tullut oltua tietysti paljon kavereiden kanssa ja niiden kanssa ollaan tehty kaikkea kivaa, olinhan mä myös kesätöissä ja sitten on vain yksinkertaisesti olen nauttinut kesästä niin paljon kuin suinkaan vain voin. Samalla linjalla jatketaan,eli paljon kavereiden kanssa olemista, kesästä nauttimisesta ja kaikkea muuta mukavaa. Ensiviikolla me myös lähdetään siinä alkuviikosta sinne Barcelonaan♥



1 kommentti: