maanantai 29. heinäkuuta 2013

Pieni blogi tauko!

Olen ollut tämän blogin kanssa tässä jonkin aikaa vähän hukassa..postaus motivaatio on hävinnyt jonnekkin taivaan tuuliin,vaikka postauksia mitä tehdä olisikin. Ja aikaakaan ei aina riitä. Joten päätin,että nyt mä pidän pikku blogi tauon,sillä uskon,että kun sellaisen pidän niin pian taas motivaatiota löytyy. Mä en nyt tarkoita tällä blogi tauolla mitään kuukausien taukoa,vaan ehkä jotain muutaman viikon taukoa-tai ei edes sitäkään jos mulle tulee aikasemmin sellanen olo,että nyt tekee oikeasti mieli postata. Mielummin mä tämän pikku tauon pidän, kun se että tekisin postauksia vaikka mua ei oikeasti huvittaisi. Bloggaaminen pitää olla oikeasti kivaa ja mielekästä,ei pakko pullaa! 
Mutta kyllä mä voin silti nyt tässä vähän kuulumisia heittää;
mulle kuuluu tosi hyvää! Päivät ja illat on menny mukavasti kavereitten kanssa ja olen kyllä kesästä nauttinut ihan täysin mitoin ja niin mä kyllä aionkin tehdä ihan loppuun saakka! Muistakaan ottaa kaikista kesäloma päivistä kaikki ilo irti,rentoutua ja tehdä kaikkea kivaa,sillä tätä ihanaa lomaa ei todellakaan ole enää hirveästi jäljellä. Mutta kun seuraavan kerran taas postailen,niin heti ensinmäisenä tulee postauksia Barcelonasta,moikka♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti