maanantai 17. kesäkuuta 2013

My room

Helou! Eli siis nyt olisi siis vihdoin ja viimein sen huonepostauksen aika. Teistä jotkut onkin sitä kysellyt ja nyt vihdoin sain aikaiseksi kuvattua huonettani. Me rempattiin mun huone tuossa joitakin kuukausia sitten ja tällänen se sitten on;

dgfrefgerf Tässä on huone näin huoneen ovesta päin kuvattuna...ja olen tainnut kuvaa retusoidessa hieman jalkaakin vahingossa tehdä tuollaisia epämääräisiä viivojaXD No mutta antaa olla,en jaksa vaivautua tuollaisen asian kanssa.

wyetyetryMulla on myös vaatehuone,mutta se ei ollut tuossa tilanteessa kovin siistissä kunnossa,joten mä sitten otin vaan tuosta vaatehuoneen ovesta kuvan. Siinä mä pidän esim.just joitain pikku laukkuja,koska olen siihen laittanut tollasen naulakon.

trheswt4hsetfhaw4 trstghrthrthSitten mulla on tuollainen pikku peili nurkkaus, jossa laitan mun hiuksia esimerkiksi.

trghrtshewt4h yhryhry5ehjusey4j5hseJNo kuten näette niin tässä on siis mun sänky!

trghrshthawthfMulla on siis mun huoneesta vain yksi seinä tapetoitu ja muut maalattu. Rakastan tätä mun tapettia!

yhretyherthyer5tyhTuossa on siis mun kirjoitus pöytä ja pöydällä on jotain pikku krääsää,kynsilakkoja,koruja,meikkäjä ja muuta.

tghtehgzeftzgsTässä on varsin osuva lause,jonka jokaisen tulisi muistaa:)

Toivottavasti saitte edes jonkilaisen käsityksen mun huoneesta. Kun ottaa kuvia kameralla niin sitten ei jotenkin sille katsojalle välty se kokonais kuva huoneesta...mutta mitäs pidätte mun huoneesta? Tän rempan jälkeen mun huone muuttuu TOSI paljon. Ennen remppaa tää oli ihan kuin toinen huone. Huonekalut pysyivät pää osin samana,lukuunottamatta noita paria pikku pöytää ja järjestys joittenkin kohdalla muuttui ja joitakin juttuja lähti pois. Ja sitten tietty ostettiin vähän kaikenlaista tuonne. Mutta itse kyllä tykkään tosi paljon tästä(:

♥Moikka♥ 

P.S Pahoittelen noista kauheita pikseli mössö kuvia

9 kommenttia:

  1. Miten sulla voi olla noin siisti ja puhdas huone D: itte sotkisin sen heti

    VastaaPoista
  2. Joo vähän hieno huone, kyllä kelpais. Mutta ennenkaikkea mun silmään pisti sun ulkonäkö, ei oo perus suomalaisen ulkonäkö ja siiiiitä mie tykkään !

    VastaaPoista
  3. Kameelperd: oi kuule toi on tosi harvinaista,että mulla on huone siistinä;DDDD

    VastaaPoista
  4. Sulla on aivan ihana huone D: Ja toi sängyn takana oleva seinä! Hei mistä oot ostanu ton ison peilin mikä on sun pöydällä?

    http://mytinyworld-kirsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. iiihana huone♥ se on niin 'yksinkertainen' tai siis nii ku siellä ei oo semmosta turhaa tavaraa! love it! ja oot tosi nätti :---)

    VastaaPoista
  6. vou, aivan ihana huone!! :o♥
    muutenkin tosi kiva blogi sulla ja oot hurja kaunis :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista