sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Sunday

Hola a todos! Kuten huomaatte,niin blogin saanut hieman uutta ilmettä. Mitäs tuumailette tuosta? Tosiaan tuon bannerin teon kanssa oli jos vaikka minkälaista häslinkiä,mutta lopulta kuitenkin sain sen tehtyä. Ei tää blogin ulkoasun muokkaaminen ole ihan mun juttu!:D Kuvatkin taas vaihdoin hieman isompaan. Vaikka mulla oli aika pitkän ajan ne tästä pienemmät kuvat,niin silti mä aina palaan takaisin näihin isoihin. Nämä ovat ehkä enemmän se mun juttu.

IMG_9427Näyttääpä mun iho kalpeelta....no se johtuneen kun kuvasin ikkunan edessä. En tiedä olenko ennen tätä blogin puolella maininnut,mutta oon kyllä niin iloinen,kun sain luonnostaan jo melko pitkät ripset. Sitten kun laitan ripsiväriä,niin nämä tulevat kyllä ihan mukavan pitkäksi. Eipähän ainakaan tarvitse turvautua tekoripsiin...

IMG_9414Inspiraation etsimistä vanhoista kuin uusistakin lehdistä. Paras tapa kulutta aikaa,kun ei ole mitään tekemistä!

IMG_9386Viime aikoina on tullut käytettyä paljon tätä Lumenen huulilakkaa. Tämä on aivan ihanan värinen huulilla ja tätä alkaa näkyä jo mun huulilla melkeinpä joka päivä.

Siinä muutaman kuvanen siis tännekkin!  Tämä päivä tulee olemaan melko juhla täyteinen,sillä tänään tulen käymään ainakin parissa eri juhlissa. Mutta mikäpäs siinä,juhlat on aina mukavia:)  En saa oikein mitään päähän mitä kirjoittaisin,joten ehkä mä lopettaisin tähän. Moikka

6 kommenttia:

  1. ihana blogi!♥ nous ehottomasti kärkisuosikkeihin:) liityin ja oot todella kaunis:--)

    http://dreamon-annika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihana blogi ja oot niin kaunis! Onko sun hiukset luonnostaan ton väriset vai onks ne värjätyt?:) liityin lukijaksi

    http://momentsintimeninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. annika: voi kiitos paljon<3

    Ninni: Kiitos<3 Ja siis mun hiuksia on värjätty,mutta ovat kyllä luonnostaankin ruskeat:)

    VastaaPoista
  4. Oot ihan sairaan kaunis! :)

    http://lifeofjennikaroliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Sulla on upeet silmät! Ja oot kyl muutenkin tosi kaunis c:

    cowswings.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Jenni ja Kameelperd: kiitos molemmille♥

    VastaaPoista