keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

NEW THINGS

Pitsipaita 14.95\NewYorker Paita 9.95\GinaTricot Kaulakoru Vartalovoide (kaverilta saatu<3)
Ciao! Täällä ei ole nyt näkynytkään aikoihin kunnollista postausta,mutta täällä mä taas olen.  Tuossa ylhäällä on muutamia pari viikkoa vanhoja ostoksia. Tosin tuo alin vartalovoide on saatu kaveriltani lahjaks,ihana! Meillä on nyt menneillään hiihtoloma ja täytyy sanoa,että loman alku on ainakin mennyt aivan penkin alle...oon tässä sairastellut jonkin sortin flunssan kourissa ja jopa ollut kuumeessakin. Tosiaan olen vuodessa yhteensä 1-2 kertaa kuumeessa ja kun mulla on kuumetta niin se on yleensä sitä vähän yli 37 astetta (jos sitä edes voi sanoa kunnolliseksi kuumeeksi?). Nyt olin kuitenkin peräti 38.4 asteen kuumeessa. Onneksi tuosta kuumeesta on kuitenkin selvitty ja enää on vain jäljellä pikku nuhaa eikä sen kummempaa. Sunnuntaina ehdin ajatella,että entäs jos koko loma menee piloille tämän takia,mutta ONNEKSI tää loppui mulla aika nopeasti. Mua ärsyttää,että vaikka on loma,niin silti mä jotenkin aina herään ihan hirveen aikaseen,vaikka voisinkin nukkua ties kuinka pitkään. Nytkin tänään heräsin jo ennen 8. Ja sit kun mä yritän saada uudelleen unen päästä kiinni niin se ei tietenkään onnistu:D Mutta elämä on. Tään päivän suunnitelmat on viellä aivan auki,eli se jää viellä nähtäväksi mitä keksin:)!

9 kommenttia:

  1. Itekki katoin GT:stä tota samaa paitaa, se oli kyllä tosi kiva! Ihania ostoksia :)!

    http://littlebitsmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Itse ainakin ihastuin siihen paitaan heti!:) ja kiitos:-)

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihana toi pitsinen peplum-paita! Ihan täydellinen väri ja kaikkea :) ♥

    VastaaPoista
  4. Ihan blogi, liityin lukijaksi! Toi ristipaita, oh♥

    http://emmiyz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Toi ristipaita = ihana :-) täytyykin tsekkailla että oisko tuota vielä Ginan sivuilla tai Ginassa ylipäätään! Sulla on muutes kivan yksinkertainen ja simppeli ulkoasu blogissa!

    VastaaPoista
  6. Marja; kiitos paljon!:) ja toivottavasti säkin löytäisit viellä tuollaisen:)

    VastaaPoista
  7. ihana tuo eka paita! :)
    pakko kehuu kuin säkin oot niin nätti, paljon vanhemman näkönen!

    aranciata-bu.blogspot.com

    VastaaPoista