tiistai 19. maaliskuuta 2013

Tiistai

Takki\H&M Neule\H&M Housut\Seppälä Laukku\Mango Aurinkolasit\Lindex


Ciao! Nyt on piitkästä aikaa innostusta laittaa asuja postauksiin. Myönettäköön,eivät ehken ole mistään parhaimmasta päästä,mutta tärkeintä on että saatte edes jotain selkoa minkälainen asu on kyseessä! Tää blogger taas muuten jotain sekoilee. Kun mä menen hallintapaneeliin, niin se näyttää,että minulla olisi 26 lukijaa. Mutta kun menen itse blogin puolelle,niin se näyttää,että mulla ois 25...välillä vähän ärsyttää, kun tää blogger sekoilee vähän väliä.Tää viikko on lähtenyt normaalia hitaampana käyntiin. Tuntuu, kuin olisi keskiviikko tai torstai,mutta vasta onkin tiistai. Yleensä viikot menee nykysin hurjan nopeaa. Sen puolesta se on hyvä asia,että koulu viikko menee nopeammin,mutta sitten viikonloputkin mene tosi nopeeta ja se on ärsyttävää, koska viikonloppujen juuri toivoisin olevan pidempiä! nään pitäisi jaksaa lukea huomisiin ruotsin sanareihin,mutta arvaatkaa vain kenellä ei olisi juuri nyt kiinnostusta tähän. Kokeita ei onneksi ole ollut nyt lähiaikoina paljon,mutta oottakaa vain kun hieman keväämällä niitä vasta tuleekin! Mutta kaipa mä nyt yritän tästä mennä lukemaan sitä ruotsia (vaikka todennököisesti käy niin,että mä jumitun tähän koneelle ja myöhemmin huomaan,että olen unohtanut koko lukemisen:D) Moikka<3 
 




5 kommenttia:

  1. Vitsi miten kiva blogi sulla! Sait musta uuden lukijan:)

    Käy ihmeessä kurkaamassa myös mun blogi:

    http://aino-monkeybusiness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aino: kiitti paljon ja kiva kun liityit lukijaksi!(: mä olen itse asiassa jo lukenut sun blogia pidemmänkin aikaa ja täytyy sanoa,että sulla on aivan ihana blogi:)

    VastaaPoista
  3. Laukku on mun lemppari ::)

    lukijasi, forangelseyes.blogspot.fi ^^

    VastaaPoista
  4. vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana<3 ja tykkään kans sikana sun tyylistäs! :)

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  5. Johzu: itsekkin tykkään tuosta laukusta hurjan paljon. Ennen kun kiikutin tuon laukun kassalle kyllä harkitsin pitkään ostanko sen vaiko en,mutta todellakin oli kannattava ostos!:D

    Sofia: kiitos,ihanaa kuulla kun tykkäät<3

    VastaaPoista