maanantai 18. maaliskuuta 2013

OUTFIT OF THE DAY

 Pants\Seppälä Shirt\Gina Tricot Bag\Zara Neclace\H&M Sunglasses\Lindex
Hei vain! Tuossa oli ylhäällä on tään päivän asu kuvat. Aika yksinkertainen,mutta olen aivan rakastanut noihin armyn vihreisiin farkkuihin! Noi on siis aivan ihanat ja ovat tällä hetkellä mun suosikki housut. Nuo on vain niin hyvät jalassa ja noi kultaiset yksityiskohdat sopii hyvin noihin. Yleensä löydän TOSI harvoin Seppälästä mitään vaatteita,mutta tällä kertaa noi kauan etsimät armyn vihreet housut löytyikin sieltä. Lähinnä löydän sieltä vain kosmetiikkaa ja koruja, sekä silloin tällöin siellä näkee myös hyvän näköisiä laukkua,mutta niitä vaatteita ei tule löydettyä melkein koskaan. Olen myös todella tykästynyt tuohon ylhäällä olevaan ihanaan glitter lakkaan. Kasvaisipa mun kynnet nyt pidemmäksi, niin tuo näyttäisi viellä paremmalta mun kynsissä. Nyt ollaan muuten saatu mun huone suurin piirtein valmiiksi (enää puuttuu joitakin sisustus juttuja mun huoneesta), joten pian on tulossa huonepostausta!

9 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla ja tosi kiva päivän asu ! :)

    http://janninbblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Janni Koskinen: Kiitos paljon!(:

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja vaatteita sulla, vitsit haluaisin itekkin tollaset armyn vihreet housut! Muutenkin kiva blogi:) Mä tein muuten juuri huonepostauksen, käy kurkkaamassa jos kiinnostaa!

    ---> http://byarna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Arna: voi kiitos paljon!:) ja käynpä kurkkaamassa:>

    VastaaPoista
  5. Oikeestaan tosi jees asu! :) Ja asiallinen blogi, näytät söpistykseltä :)

    VastaaPoista
  6. Ihania vaatteita ja oot tosi nätti! :) täytyy käydä viel myöhemmin kurkkailee täällä

    Kahen 15-vuotiaan tytön lifestyle blogi, käy kurkkaa! :)
    http://we-only-liveonce.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Elenoora: kiitos paljon!:-)

    Miksu: voi kiitoksia paljon! ja käyhän ihmeessä:)

    VastaaPoista
  8. Paljonko nuo farkkusi maksoivat ja luuletko että on vielä Seppälässä tuollaisia? :)

    Olet ihana ♥

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: nuo farkut maksoi suurin piirtein sillä Seppälän klubi kortilla 26e ja vähän päälle. Mutta ilman klubi korttia ne oli kalliimmat, olisikohan olleet jotain yli 30e. Ja luulenpa,että niitä viellä sieltä löytyy:) Ja voi kiitos paljon<3

    VastaaPoista